Siti Saleha Akui Malu Dengan Aksi Bercium

|

Siti Saleha Akui Malu Dengan Aksi Bercium – “Saya malu nak tengok,” ujar pelakon cantik, Siti Saleha apabila diminta mengulas mengenai  adegan mesra dan berciuman yang berlaku antaranya dengan pelakon baru, Ali Arami dalam filem terbitan White Merpati Entertainment dan Real Reel Pictures, bertajuk Kerat 14.
Siti Saleha Akui Malu Dengan Aksi Bercium
Filem Kerat 14 adalah filem pertama buat pelakon jelita, Siti Saleha tampil ke layar perak, sebelum ini namanya popular sejak membintangi drama bersiri Nora Elena.
Menurut Siti Saleha, beliau mengakui mengalami kesukaran untuk melakonkan watak sebagai Zara lebih-lebih lagi harus melakukan adegan mesra.
“Untuk scene mesra seperti hendak bercium beberapa kali shot juga dibuat memandangkan banyak sudut yang dimahukan pengarah. Saya hanya menjalankan tugas sebagai pelakon.”
“Kalau sekilas pandang, memang nampak babak tersebut kelihatan seperti ‘real’ kami bercium tetapi itu tidak bermaksud di set pengambaran kami betul-betul bercium,” ujarnya.
Jelas Saleha, beliau sendiri malu untuk melihat aksi babak intim dirinya dalam filem tersebut, lebih-lebih lagi ayahnya turut hadir menemaninya ketika sesi tayangan kepada media baru-baru ini.
Ketika scene mesra itu beliau minta ayahnya agar menutup mata, tetapi mujurlah ayah memahami kerjayanya sebagai pelakon, asalkan tidak berlebihan.





Kirim Komentar Anda:
Pembaca dapat mengirimkan komentar terkait artikel yang ditayangkan. Isi komentar bukan merupakan pandangan, pendapat ataupun kebijakan Kami dan sepenuhnya menjadi tanggung jawab pengirim.

Pembaca dapat melaporkan komentar jika dianggap tidak etis, kasar, berisi fitnah, atau berbau SARA. Kami akan menimbang setiap laporan yang masuk dan dapat memutuskan untuk tetap menayangkan atau menghapus komentar tersebut.